استوری "هر خانه یک حسینیه"در صفحه ساعد سهیلی/ دلخوری عمو پورنگ از کامنتهای توهینآمیز مخاطبان در صفحه اش
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۳۶۹۳
به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهرههای معروف هنری برای طرفداران و دنبالکنندگان این حوزه میتواند جذابیتهای خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکههای اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفنهای همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آنها بتوانند از فعالیتهای بازیگر محبوب خود مطلع شوند.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
این روزها چهرههای هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکههای اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانهروز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفهای برقرار میکنند.
بیشتر بخوانید
تبریک هنرمندان به مناسبت روز عکاس/ آواز علیرضا خمسه برای سلامتی خسرو آواز ایراندر ادامه میتوانید بخشی از فعالیتهای هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:
داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ که سالها است در زمینه ساخت برنامههای کودک و نوجوان فعالیت میکند پستی را در صفحهاش به اشتراک گذاشته و از این طریق صحبتهایی را با مخاطبان بیان کرده است.
"چه مردمان عجیبی شدیم !
حتی از شادی دیگران رنج میبریم !
گویا دوست داریم فقط گریه و بدبختی دیگران را ببینیم !
در این بین اگر کسی در پی شاد کردن دلمان باشد به هر شکل ممکن سعی داریم به او بی احترامی کنیم تا دلمان خنک شود!
این حجم از سنگدلی از کجا آمده !
در پست قبلی فقط با یک افکت تصویری سعی داشتم با دیدنش بچه های معصوم شاد بشن و بخندن ، تعجبم از اظهار نظر بی ادبانه بعضی افراد که حتی با توضیحات کپشن باز هم با عقده و حسادت کامنت مینوشتند
چرا همش انتظار یاس و ناامیدی از دیگران باید داشته باشیم؟؟ فکر میکنید فقط شماها غم و گرفتاری دارید؟؟ بخدا اینطور نیست ، اگر ما به زبان نمیاریم دلیل بر خوشبخت یا خوشحال بودنمان نیست...!! ما بنا به شرایط شغلی مون همیشه سعی کردیم به شما عزیزان شادی و امید تزریق کنیم ولو اینکه خودمون از درون غمگین و پژمرده باشیم، پس لطفا کمی دقت داشته باشید که افراد رو از روی ظاهرشون قضاوت نکنید بخصوص امثال ما که کار کودک میکنیم و روحیاتمون بسیار حساس و شکننده است
البته من دست همه شما بزرگوارانی که همیشه انرژی مثبت انتقال میدید رو میبوسم ولی روی صحبتم با کسانیست که از روی ناآگاهی کامنتهایی مینویسند که اصلا درست و شایسته این فضا نیست..
خداوند یار و نگهدارتان"
هوتن شکیبا که چند روز پیش در جشن حافظ به عنوان بهترین بازیگر مرد برگزیده شده بود امروز با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرامش از کسانی که کسب این جایزه را به او تبریک گفته بودند تشکر کرد.
"ممنون از لطف همهی عزیزانم. ببخشید اگه تکتک پاسخگوی مهرتون نبودم
جای علی معلم سبز"
لاله اسکندری، هنرپیشه سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود در مقابل مقبره کوروش در اینستاگرامش نوشت:
"زمان...میگذرد...و تو ....همیشه....پایداری
خبرهای خوشی در راه است"
مهران احمدی، بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از خود را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته است:
"اینروزها میگذرد وفقط خاطراتی میماند. ارام باشیم ومطمئن"
برخی هنرمندان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم ماه عزا و سوگواری برای سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) که امسال به شکل متفاوتی در کشور برگزار میشود تصاویری را در صفحههای مجازی خود منتشر کردند.
مسعود دهنمکی، کارگردان سینما و تلویزیون:
ساعد سهیلی، بازیگر سینما:
سیدمحمود رضوی، تهیه کننده سینما و تلویزیون:
نجمالدین شریعتی، مجری برنامه تلویزیونی «سمت خدا»:
احسان علیخانی، مجری مسابقه استعدادیابی عصر جدید، و رضا صادقی، خواننده موسیقی سبک پاپ کشور نیز با انتشار تصاویری در استوری اینستاگرام خود استفاده از ماسک را در روزهای کرونایی به مردم توصیه کردند.
رضا بهرام، خواننده موسیقی سبک پاپ که طرفداران زیادی هم دارد، ویدئوی جدیدی از خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلیعلی زندوکیلی، خواننده شناخته شده کشور به دنبال ویدئوی منتشر شده از خود در باغ وحش که در آن گفته بود قصد دارد توله شیری را با خود به خانه ببرد، توضیحاتی را ارائه و در صفحهاش منتشر کرد.
انتهای پیام/
منبع: باشگاه خبرنگاران
کلیدواژه: هنرهای نمایشی بازیگر سینما و تلویزیون بازیگران ایرانی خواننده ایرانی مجری تلویزیون سینما و تلویزیون
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
به گزارش خبرگزاری مهر، دهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» اختصاص دارد.
فیلم تئاتر «عروسی خون» (محصول ۱۹۸۱ اسپانیا/ ۶۷ دقیقه) به کارگردانی کارلوس سائورا بر مبنای نمایشنامهای نوشته فدریکو گارسیا لورکا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمیآید.
پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و محمودرضا حبیبی (منتقد تئاتر) برگزار میشود.
در رابطه با خلاصه داستان این نمایش آمده است: «در استودیوی رقص «آنتونیو گادس» (گادس)، اعضای گروه در حال گریم و آماده شدن برای اجرای برنامه هستند. پس از آنکه گادس بهعنوان رقصنده اصلی و طراح رقص توضیحاتی به اعضا میدهد، اجرای «عروسی خون» آغاز میشود: لئوناردو (گادس) دلباخته زنی (هویوس) در آستانه ازدواج است. پس از یک صحنه پُرتنش در مراسم عروسی، همه متوجه میشوند که عروس نیز دلباخته لئوناردو است. عروس و داماد (خیمهنز) سوار بر اسب مراسم را ترک میکنند و لئوناردو نیز آنان را تعقیب میکند. ۲ مرد در نزاعی خونین، با چاقو یکدیگر را از پا در میآورند و عروس تنها و مغموم کنار ۲ جسد میگرید.»
سائورا پس از ساختن چند فیلم متأثر از اینگمار برگمان، با «عروسی خون» به دوره جدید و پویای فیلمسازیاش گام میگذارد. حاصل کار، فیلمی خاص است که بدون تردید یکی از بهترین آثار سینمای اسپانیا در دهه ۱۹۸۰ است. ایده ساخت یک نمایشنامه مشهور فولکلوریک در سالنی خالی از تماشاگر از سوی گادس و تبدیل شدن آن به مایه و داستان اصلی سائورا، از آن رویکردهای درخشان و جریانساز پستمدرنیستی است که دنیای متن و بیرون از متن را با هم درمیآمیزد.
بهرغم بومی بودنِ دستمایه و حتی اجرا که درک جزییات رقصها و موسیقی آیینی فلامنکو را تنها برای اسپانیاییها ممکن میکند، فیلم از چنان زبان نمایشی برخوردار است که هر تماشاگری را با خود همراه میکند. کارِ سائورا، از سوی دیگر، تنها ضبط و عرضه این بالههای باشکوه نیست بلکه او با دوربینش، تأویلی از «عروسی خون» ارایه میدهد. با «عروسی خون»، سائورا ژانر موزیکال را وارد عرصهای تازه و غیر آمریکایی میکند.
کد خبر 6095577 سید امیر شایان حقیقی